Beurstijden en op- en afbouw

Algemene informatie -> Routebeschrijving -> algemene voorwaarden

 

Laden en lossen is allemaal op de begane grond.

Als u het parkeerterrein opkomt gaat u direct naar rechts, u staat dan achter Hal 2. (zie rode pijl rechts op de plattegrond).
U rijdt langs het gebouw door naar achteren, richting snelweg voor het laden en lossen in Hal 1. (tenzij sterke wind, dan is alleen laden lossen bij Hal 2 mogelijk) Rode pijl links.
Er zijn steekwagentjes e.d., beperkt aanwezig. Na gebruik gelieve deze terug te zetten.
Bent u klaar met uitladen zet dan uw auto op het naastgelegen parkeerterrein.

 

 

De beurs is toegankelijk voor professionals en geïnteresseerden (starters):

  • vrijdag 12 maart 2021 van 10.00 tot 17.00 uur
  • zaterdag 13 maart 2021 van 10.00 tot 17.00 uur
  • In 2022 vindt de beurs plaats op vrijdag 11 en zaterdag 12 maart reserveert u alvast een plekje?

De opbouwtijden zijn als volgt:

  • donderdag 11 maart van 12.00 tot max 20.00 uur dan doet de beveiliging alles op slot.
  • vrijdag 12 maart van 8.00 tot 09.45 uur
  • zaterdag 13 maart van 9.00 tot 09.45 uur

Zorg dat uw stand ingericht is en dat u een ca. 20 min. voor aanvang van de beurs aanwezig bent!

Afbouw kan plaatsvinden op:

  • na de beurs van 17.15 tot uiterlijk 20.00 uur (ook hier geldt dat de beveiliging dan de zaak op slot doet. Indien andere tijden gewenst zijn, graag ruim vooraf overleg).

De beurs duurt tot 17.00 uur, eerder afbreken, inruimen staan wij niet toe, bezoekers betalen immers!

Badges

Tijdens de opbouw zijn geen badges nodig. Meldt u zich even bij de organisatie dan weten we wie u bent.
De badges liggen samen met een welkomstbrief klaar op de stand tijdens de eerste beursdag, hier kunt u uw eigen naam op vermelden.

Uit ervaring weten wij hoeveel pasjes voldoende zijn, bij deze beurs gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit, genoeg tijd voor iedereen en geen hordes waar u niets aan heeft.

Teveel mensen op de stand moet je niet willen, exposanten gaan dan onderling staan kletsen, bezoekers lopen voorbij omdat ze het te rommelig vinden of het schrikt zelfs af in contact te gaan. Bovendien bespaard het u personele bezetting uit. Daarom is het aantal badges gerelateerd aan het volume van uw stand.
Voor een tafel geldt 1 badge, voor een stand tot 8-9m² 2 badges, per 3m² komt er steeds 1 badge bij;
tot 12 m² 3 badges
tot 15 m² 4 badges
tot 18 m² 5 badges
tot 21 m² 6 badges
tot 24 m² 7 badges enz.
Wilt u er meer badges dan kunt u deze kopen aan de soonerbalie of u koopt een entreekaart met uw eigen code via de site bij ticketverkoop. Gelieve de Badges op de stand achter te laten voor de mensen die de volgende dag staan. Nieuw kaartjes voor in de badge zijn verkrijgbaar bij de soonerbalie.